03 January 2011

YEAY, ESOK SEKOLAH!!

title nak panas je.. haha.. saje je nak memerli budak2 yang kene sekolah esok terutamanyer adik aku.. padan muke ko wahai mohd ikhmal.. sape suruh jadi budak sekolah.. tengok macam aku, da kerja.. dapat duit.. haha..

cakap pasal sekolah nie, aku teringat time aku sekolah dulu2.. ecece, ayat nak bajet je.. padahal baru je sebulan habis sekolah..haha.. ahh, tak kire, aku nak cerita jugak.. aku suke sekolah!! sumpa, aku tak tipu nie.. best pe sekolah.. dapat jumpe kawan2 kan..kalau time aku darjah 4, darjah 5 and sampai form 5 pon, still rase exited  gile nak masuk sekolah balik..eh, betol ke aku eja 'exited' tu ha?? lupe la.. maklum la da habis sekolah la katekan.. haha.. oke, balik kepada cerita tadi.. sekolah memang best.. boleh maen baling2 kapur, pijak2 kasut kawan, conteng2 tangan.. siyes aku tak tipu.. form5 pon aku still maen pijak2 kasut lagi ngan kawan aku.. haha.. macam budak kecik kan.. tak pe ah, janji kitorang happy..

pasal persiapan pulak, parents aku memang akan sediakan seminggu lebih awal.. rase best je shopping baju sekolah baru sumer tu.. balik je shopping, terus belek2 baju, kasut dan sewaktu dengannyer.. semangat je seterika baju, kapur kasut segala.. padahal sekolah bukak minggu depan.. buku sekolah pulak suruh bapak aku yang tuliskan.. aku bukan malas nak tulis sendiri oke..da memang  tulisan beliau lawa.. siap sambung2 lagi tu.. sebab tu la aku suruh beliau yang tuliskan name aku.. haha.. shit!! aku rase cam nak sekolah balik la.. arghhhh!! dem, dem..

conclusion : I LOVE SCHOOL!!

sekian, terima kasih

p/s : miss my school very2 much.. huhu

No comments:

Post a Comment