03 January 2011

GOOD BYE 2010, HELLO 2011!!

lambat gile aku wish happy new year kan.. haha.. bia la.. sumpa bizi gile dengan kerja.. baru sekarang sempat nak update blog.. new year eve hari tu aku kene kerja jugak.. maklum la orang bekerjaya la katekan..haha..sampai pukul 1.30 pagi jugak la aku kene kerja.. penat tu jangan cakap la.. habis je kerja, terus lepak kejap kat pavilion.. meriah gile.. ramai budak2 bawak menatang yang dalam tin 2.. ape tah name dier.. maen sembur2 buih.. memang best + happening gile.. first time sambut new year kat luar walaupun sekejap je.. sebelum nie juz tengok bunga api dalam tv je.. yela, anak dara mane bole keluar malam2 kan.. tu mak aku cakap, bukan aku yang cakap oke..haha.. ape la mak, mane ade feel tangok dalam tv je.. kan, kan, kan??

oke, cakap pasal new year nie, mesti ade azam baru kan.. erm, tapi aku tak pikir lagi ape azam aku tahun nie.. so, aku nak cerita pasal azam aku tahun lepas jela kan.. haha.. tahun lepas azam aku nak belajar betol2, nak dapat sraight A dalam SPM la katekan.. paling best tahun lepas aku berazam tak nak tido dalam kelas da.. bajet2 je.. baru seminggu sekolah, da start tido dalam kelas.. tambah2 kelas sejarah.. sumpa mengantuk + boring gile.. cikgu pulak tak marah langsung.. so apelagi, da ade orang sorongkan bantal, takkan nak membazir camtu je kan.. haha.. buku pulak tak sentuh langsung.. kalau tengok buku aku, still lawa je, macam baru beli.. tak terkopek2 pon, cun je macam tuannyer jugak.. haha

oke la.. malas nak membebel panjang2.. aku stop kat sini jela ea..

sekian terima kasih..

p/s : asal aku banyak tulis perkataan 'kan' nie?? betul kan, kan, kan?? haha

No comments:

Post a Comment