12 January 2011

KONDOM ADE FLAVORS EH??

entri nak lucah je kan.. haha.. ahhhh, aku tak kire.. aku nak cerite jugak..

cerita dier camnie.. ade la satu hari tu aku gi tesco ampang ngan family aku.. saje2 je nak ngekor mak bapak aku gi beli barang dapur.. gile lame tak pegi tesco tuh.. haha

and then, time nak bayar tu, aku ngan mak aku pown beratur la kat kaunter.. kemain ramai lagi makhluk tuhan paling seksi    Allah.. disebabkan kemalasan aku yang melampau untuk menunggu turn, aku pown jalan2 la sekejap kat dalam tesco tu meninggalkan mak aku sendirian.. kire derhaka tak kalau aku buat macam tu?? sorry mak.. huhu

time tu aku rase nak makan gule2 ke, cokelat ke.. saje je nak ngabiskan duet.. orang kaya la katekan.. haha.. so, aku gi la kat kaunter yang close kan.. belek2 la segale jenis gule2 kat situ..  tibe2 terjumpe la ngan satu pack nie tulis mint flavors jenama durex.. tengok jenama cam pena dengar.. so aku amik la satu..

ngah on the way gi kat mak aku untuk membayar 'gule2' nie, aku pown saje2 la belek pack tu.. cam sedap je.. tetiba aku nampak tulis 'condom' kat bawah mint flavors tu.. BULLSHIT!! mencarut aku di dalam hati..apekejadah tulisan condom tu cam kecik semacam je.. siap ade flavors lagi tuh.. gile bapak segan.. camner la aku bole tak nampak tulisan condom tuh tadi.. tu pown nasib baek aku tak kasi kat mak aku lagi suruh dier bayarkan.. kalau tak aku rase akan jadi camnie:-

"mak, tolang bayarkan nie.. anti orang bayar balik duit mak tu eh"

"ko beli ape nie??"

"ala, gule2 biase je mak.. saje je beli.. rase nak makan gule2 la plak"

"nie bukan gule2 nie.. nie kondom!! baek ko cakap ngan mak sekarang!! ko nak buat ape ngan bende nie ha??"

haaa, tak pasal2 kene soal siasat ngan mak aku.. tu oke lagi.. kalau aku kene palempang jepun dari bapak aku tak ke naya namenyer.. abis herot mulut aku nanti.. da tak lawa cam sekarang nie..

tak pown akan jadi camnie:-

(perbualan aku dengan jurujual kalau aku yang bayar sendiri)

sambil campak pack tu dan dengan bangge tanye

"berapa nie bang??"

"dik, abang nak tanye sikit bole?? adik nak buat ape ngan bende nie??"

"alamak, nak makan la.. tak kan nak pakai pulak!!" marah aku

"bende nie memang untuk pakai dik, bukan utuk makan.. tapi orang lelaki je yang bole pakai bande nie dik"

"hak'ala.. buat lawak plak.. nak ngorat cakap jela" balas aku dengan penuh kerek dan kepoyoan

"dik, nie kondom la.. laen kali bukak mate luas2 oke" sambil campak balik kondom tu kat muke aku..

haaaaa, kan da segan + malu tahap gaban.. gile kau kalau jadi camnie.. memang aku sumpa tak sentuh kaki kat tesco tu lagi da.. haha..
(tapi ade ke orang cashier yang buat camtu kat costemer dier?? ahh, lantak la.. aku tulis je ape yang aku imagine.. haha)

end of the story : nasib baek la aku sedar 'gule2' tu kondom sebelum kasi menatang tu kat mak aku..

moral of the story : laen kali bukak mate luas2 sebelum amik bende yang kite tak sure okeh..

moral kepada sumer pasar raye : laen kali letak menatang2 nie kat tempat tersorok sikit bole?? tak ke naya kalau budak2 kecik amik menatang nie pastu merengek2 kat mak bapak dowang suh belikan jugak menatang nie coz dowang ingat menatang nie gule2..

sekian, terima kasih..

p/s : apekejadah kondom ade flavors nie!! ape rase aa kalau dier ade flavors segale tu??

No comments:

Post a Comment