23 March 2011

23.3.2011 - TARIKH KERAMAT..

ramai gile kengkawan pesbuk  aku dok tulis status + belog dorang pasal spm result kua esok.. so, aku pown dgn perasaan jeleznyer nak tulis gak psl isu nie.. mne bole xikot mereka.. nanti dikatekan ketinggalan pule.. so, dengan ini aku umumkan KEPUTUSAN SPM KUA PUKUL 10 PAGI NANTI..

yeah,23.3-tarikh yang paling dinanti-nantikan buat rakyat malaysia yang lahir pada tahun ayam (1993 oke).. susah nak gambarkan perasaan aku sekarang nie.. takut tu memang la ade tapi rase bersyukur gak sebab xyah nak tunggu lame2 da..

nie antare kengkawan pesbuk aku yg wat status dorang pasal spm result nie:

-ari nie da x pyah penat2 mghitung ari...just kira jam..minit..saat..n then boooommmmm....adoiii..mati den!!!spmmmmm...


-is in mess ! arghh =='

-perkhhhh,,,,esok hri yg pling mnakutkan..sbb esok nk g amek kptusan Sijil Penentu Maut(SPM)...jntung aq ni mkin lme mkin nk ggur..bb cuak glew nk amik rsult..so,,all my lovely pwendz...plzz doakn aq yew..hope aq dpt rsult yg cmrlg...


-23/03/2011 :(


-tolongla jangan kol / mesej tanya aq dapat bape esok...aq xkan jawab!! T___T


-Errr......ESOK!!!!!..warghhh..
dup.dap.dup.dap

-peperangan untuk pelajar2 tahun 1993 , esok sila bawa:
1)emosi yang stabil
2)hati yang tenang
3)fizikal yang bersih
4) dan senjata yg mujarab selawat =) gud luck !

calon spm 2010, jumpa esok :D

-2MORO!!!!! i hope it rainz heavily n tey have 2 pospone te resultz day

-lisa nak ucapkan all the best buat adik-adik yg akan mengambil keputusan SPM pagi esok. semoga anda mendapat keputusan yg baik, cemerlang setimpal dengan usaha dan pengorbanan yg telah anda berikan ye. amin...

-i M SCARED AS TYME PASS BY !!!! 

-♥ tomorrow tomorrow and tomorrow ♥

-Ya Allah,,,,tenangkan larh haty ku iniii..

-facebookers~
pray for my 10A...just 10A...

-huh, another 9 hour.. cannot sleep at all.. thinking about tomorrow!! :(

see, banyakkn!! 2 pown baru 1/3  tu.. mls da nk copy n paste yg laen..smpai lisa surihani pown wish skali.. haha..lup u la lisa.. 

kepada mak n abah, kalau orang x call 2 paham2 la ye.. huhu

kepada kengkawan, kalau aku dapat straight A, aku amik gamba result aku, pastu aku send kt kowng sorang2 ye.. haha

p/s : plizzz, doakan aku dapat 9A.. 9A je.. huhu

No comments:

Post a Comment