26 April 2011

APA KHABAR, HELLO, OLLA!!

olla, olla, olla!!

gile lame xupdate blog nie kn.. meybi tok mengubat ati aku yg luke + parah coz xdpt result yg aku nk dlm spm!! huhu

sebenarnyer aku nak citer pasal result aku nie.. huhu.. entri kali ini agak sdey oke.. klau xnk bace, sila jgn bace.. uhu3..

result aku xde ah terok sgt n xla bagus sgt.. tp agk myedihkn la coz xdpt reach ape yg mak n abh aku nk.. sorry2..xtau nk ckp ape dgn mereka..

bapak aku siap sempat balik uma, ponteng keje sekejap coz nak tunggu result kua.. n mak aku plak sempat pesan:-

"kak, mak xmintak straight A kt ko.. klau ko dpt 6A pown ckup la.. mk mmg da niat puase seminggu klau ko dpt 6A"..

see, sdey gile ayt mak aku sebelum aku mlangkh kua dr uma 2.. rase cuak 2 jgn ckp ah!! da la nk kne mggenggam harapan mak,abh agi, pastu harapan cikgu kt skola agi.. mmg pressure la aku ckp an..

blom smpai skola agi abah aku da call2, tanye da amik result ke blom.. padahal aku baru je turun bas..

see, semangat gile abh aku nk tau result aku mmbuatkn aku brtmbh2 la sdey!! huhu

smpai skola nk beratur amik result nie, tetibe ckgu aku ckp:-

"fatin, kamu xbole amik result kamu coz kamu xhntar baju navi kt skola.. so, saye kne thn dlu result kamu smpai la kamu bagi baju tu semula.. ini arahan dari pengetua"..

ahh, sudah.. 1 lg hal dtg.. brtmbh2 la pressure aku.. terkejut beruk gak aku kt situ.. gile kau kene tahan result.. mau xcuak.. dgn abh aku dr td dok call aku tye result aku bpe.. 

so, kne la jmpe ngan ckgu navy mntak sign dier supaye aku bole amik result spm 2.. nsib baek la ckgu 2 kamceng ngan aku.. klau x, aku xtau nk kte ape.. meyb xamik kot result smpai skunk coz aku pown xtau mne da aku ltk bju navy 2.. 

halangan yg aku hadapi semua 2 aku hadapi dgn tbh.. ecece, bajet je ayt aku..haha.. last2, aku dpt gk amik result aku n mndpt keputusn yg memuaskn tp xsmpai la ape yg mak aku nk 2..

tp mak aku selalu ckp kt aku:-

"xpe la kak, oke la nie result ko.. mak terima je berapa pown yg ko dpt.. aslkn ko da buat ape yg ko mmpu buat.. ko kn ank mak.. xkn mak xterima plak result ko..

uhuk3, dan ketika itu jugak aku mngis dpn mak n abh aku tnpa sgn silu..

p/s : entri aku kali nie sdey ah.. aku pown rse nk nnges skunk nie!! huhu..

No comments:

Post a Comment