09 March 2011

APABILA UMUR MENJANGKAU 18 TAHUN..

yeay.. besday aku baru je lepas ari tu.. thanxz sape2 yg wish aku kt fb mahupown tex melalui fon ye.. thanxz guys n girls.. love u all larh!!

da 18 tahon da aku rupenyer ye!! tapi ape benda yang bez yang aku bole buat sempena 18 taon nie ye??

mak aku kate : belajar la masak.. da tue da ko tu.. x lame lagi nak kawen..
xnak la mak.. mude lagi nie.. da kawen nanti baru belajar ye.. xpown amik orang gaji je kn,kn,kn.. haha

abah aku kate : gaji ko tu jangan lupe hulur2 sikit kat abah nie ha.. jangan kedekut sangat..
ayat abah aku nie memang tiada kaitan langsung ngan besday aku..


abang aku kate : ko tengok la citer 18sx.. da bole lepas da..
haha.. ngok kan abang aku nie!! xnk tengok la bang.. xbaek!! haha



adik aku kate : woi, bile nak belanje aku nie??
eh, besday aku, ko la yang belanje aku.. huh

kawan2 aku kate : da dapat free call tu, jgn la lupe call aku nie ye.. haha..
ye, kawan2.. aku call korang sumer ye.. huhu

nafsu aku berkate : ape lagi, shopping la!!


hati aku berkate : erm, amik lesen kereta la..


otak aku berfikir : xpayah buat pape.. nanti membazir.. simpan duit untuk sambung belajar nanti ye..


hurmmm, yang mane patot aku pilih??

p/s : tengah hepy nie coz notification kt fb aku full oooo.. huhu

No comments:

Post a Comment