10 March 2011

03.03.1993..

yang atas tu tarikh aku lahir ye.. hee, cantek kan, kan ,kan.. ( bangge sekejap ).. aku pown xtau macam mane mak aku bole beranak-kan aku time nie..

dier pown xpena citer + aku pown xpena tanye  = aku pown xtau pape.. haha

serius cantek tarikh lahir aku.. sumpa aku bangge.. bukan aku nak menunjuk/meninggi diri.. cume memang xramai orang yang dapat tarikh lahir camnie kan.. maybe mak aku tahan je aku dalam perut dier kan.. eh, tapi mane bole.. nanti aku mati lemas la kan..

tapi memang tarikh lahir family kitorg cntek la..
cam abah aku, dier 30.03..
abg aku plak 01.02 ( ari wilayah )
adik aku 22.11..
see, senang nak ingat kan..

besday aku ngan abah aku nak dekat same je kn.. cume terbalik je.. almaklumlah, orang putih cakap 'like father, like daughter' (pepatah ciptaan aku) .. haha

abang aku nie plak, time aku kecik2 dulu, dier selalu kate dier punye besday bez coz sumer orang cuti sebab nak sambut besday dier konon.. rupenyer memang la time 2 cuti pown coz ari wilayah kan.. mase aku darjah 6 baru la aku perasan memang selame nie dier tipu aku.. shit betol.. huhu

bez bila besday senang nak ingat nie.. antarenyer kengkawan akan sentiase beli adiah sebab diorang xbole bagi alasan diorang lupe besday kite sebab besday kite senang ingat kan..


saje je aku highlight ayat tu supaye kengkawan aku xbg alasan yg derang bizi keje.. huh, terluke hatiku ini..

p/s : adiah yang aku dapat cume seluar jean yang abah aku bagi.. kengkawan!! mane adiah aku nie??

No comments:

Post a Comment