28 April 2011

10 PERKARA ABOUT ME..

hehe.. ngade2 aku pepagi bute nie nk nulis pasl diri aku plak kn.. xpe ah, aku kn mmg gedik manje.. haha

1.seorg yg periang + gile2
-siyes, kengkwn aku msti akn ckp dorg rndu kt aku klau aku xde ngan dorg..wlau sehari pown aku ponteng xpergi skola (sebab mc oke!!), dorg akn ckp "fatin, gile rndu aku ngan ko!! asl ko xdtg smalam?? sunyi dowh class xde ko.. mcm dok kt library 24jam je aku ase".. haha

2.aku xpndai masak
-nie siyes btol.. aku cume pndai msak telur + nasi + megi + air.. yg laen mmg aku xpndai.. mak aku slalu membebel suh aku blaja msak, tapi mmg aku yg xnk blaja coz da fobia.. anti aku citer eh asl aku fobia masak-memasak nie.. klau mak aku desak gak biasanyer aku akn jwb "xpe la mak, sok besa bile da kawen, suh la laki owg yg msk, xpown mkn luar ari2, klau nk agi sng suh dier amik org gaji je.. haa, kn beres sumer masalah".. pastu mak aku msti ngalah + geleng pale je.. huhu

3.suke laki badan tough2
-haish, nie mmg xdpt dinafikn la.. mmg da lumrah kn.. aku suke bdn yg tough2 coz aku bole picit lengan dier yg brketul2 tu.. uish, beznyer, cm kusyen.. klau nk tido xyh susa2 beli bntal da, lengan dowg kn da ade.. huhu

3.xbole tidur terlanjang terlentang
-aku xtau nape aku mmg susa nk tido klau posisi bdn aku dlm keadaan terlentang.. smpai esok pg pown aku still xlena2 agi.. pastu aku xbole tido klau bntal busuk aku xde.. mulela rase cm xsmpurna je.. nk dpt mmpi2 basah indah pown susa..huhu..

4.sangat takutkan lipas
-haa, yg nie mmg masalah kritikal aku.. aku mmg jenis yg xbole nmpk lipas lgsung.. kang mule la aku trjerit2 smpai sumer jirn sebelh-mnyebelah, ats-bwh, kiri-knn kua.. wlaupown lipas 2 da mmpos aku still trjerit2 cm owg gile gk.. yela, bygkn kaki lipas yg byk tu mggeletik2 kt bdn kowg!! ewwwwwwwwww, gelinyer!!!!

5.mempunyai masalah pekak pendengaran sedikit
-klau owg nk ckp ngan aku,dowg msti kne  ulang byk2 kali coz aku xbrape dgr.. terutamanyer klau ckp dlam tepon.. lagi la masalah.. ayt mcm 'ape??,haa??ape ko ckp td?? mende??' mesti xpena lekang dr bibir aku yg seksi bak angelina jolie nie bile brckp kt tepon..tp diulangi ye, masalah pendengaran aku sedikit sahahja.. bukn byk.. klau byk 2 nmenyer pekak barbie badak oke..

p/s : arghh, aku da nntok nie.. sok la aku smbung yg lg 5 tu ye.. gudnite all!! moge2 dapt mmpi basah indah mlm nie oke..

No comments:

Post a Comment