27 December 2010

ARGHHHHH, AKU PENAT!!!

gile sumpa aku penat sangat minggu nie.. ari tu aku telah berjaya interview di dome n dah dapat kerja pown kat situ.. mule2 memang happy gile coz gaji dier masyuk an.. tapi pnat sgt2.. rupe2nyer time keje dier 10 jam.. bayangkan la aku kene berdiri je sepanjang 10 jam.. tu baru sehari tu.. nak tunggu sebulan agak2 da kematu kowt kaki aku nie.. takpe2.. demi duit 1000 lebih yg akan aku dapat nanti, aku rela buat ape sahaja.. huhu
aku da plan untuk membelanjakan duit gaji aku nanti.. antarenyer :-


  1. ambik lesen kereta
  2. beli hadiah besday kawan aku
  3. beli jam (skunk nie still pakai jam lame yg da mati coz tak de duit nak beli jam baru)..
  4. beli baju baru..
oke, tu jela ape yang aku plankan..  malas nak plan banyak2.. anti tak cukup plak duit gaji tu.. still kene jimat2 sket coz mane la tau aku dapat masuk U ke an.. tak payah susah2 nk korek duit da.. haha.. berangan je lebih.. macam sure je dapat.. aku nie da la bodoh kurang cerdik.. harap2 la boleh tahan kat dome 2..

sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment