21 December 2010

AKU BUDAK BARU BELAJAR, KALAU TAK BEST TOLONG MAAFKAN..

yeah!!

my first entry.. bangge gile.. followers pon tak ade lagi, ade hati nak bangge.. 
oke, credit to adik aku coz tolong aku buat blog nie.. bapak susah nak buat blog ni rupenya.. aku pon still terkial-kial lagi ni..
'INI BELOG AKU, CERITA AKU, MIMPI AKU'.. itu dia nama blog aku.. sila abaikan ejaan belog tu.. aku malas nak delete 'e' tu sebenarnya.. idea title blog ni datang on the spot masuk dalam kepala aku coz adik aku da membebel-bebel suruh aku cepat pikir title dier.. 
link untuk blog ni pown adik aku yang pikir..setemtigaposen.blogspot.com.. antik kan name tu.. tak pe2, senang nak ingat kan..

so, kalau la tetiba korang terbukak, sila-sila la jadi followers aku ea.. 
sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment