03 December 2011

WOI - WOI, MANE KO ILANG!! CECITE - CECITE..

wohoi-wohoi!!

perghhh, lame gile xupdate belog nie huh.. haha.. sory-sory.. aku bizi sikit semenjak-due menjak nie.. sumpa, xtipu!! haha.. rindu aku x, rindu aku x?? oke fine, xrindu.. *tacing-tacing*..

oke-oke, berbalik kepada tajuk aku kat atas tu, sebenanye aku xilang pon..oke je kat sini haa.. haha.. serious sangat-sangat bizi.. nie nak cite ah nie nape aku bizi nie..

disebabkan korang xbagi aku soalan, so aku buat soalan sendiri la ye.. pastu tanye kat diri aku sendiri ye.. pastu aku jawab sendiri jawapan yang aku sendiri tanye la ye.. haha

1.ehem2, mane ko hilang selama nie haa??
   ~kan aku cakap tadi.. aku xilang kemana pown, ade je kt snie haa.. bizi bace buku, tu yg xupdate tu.. haha

2.abis tu, ape mimpi tibe-tibe nak update blog pulak nie??
   ~eh, belog aku, sukati aku la.. haha.. oke-oke.. aku update nie pown sebab tengah boring.. kawan aku nie haaa, paksa-paksa suruh update..follow xnak, paksa-paksa plak, sepak nak?? haha

3.kawan ko yang mane yang paksa-paksa tu??
   ~alaa, ce ko usha yang kat sebelah kanan tu.. yang aku tulis kawan sampai mati tu.. haaaaa, yang tu la..

haha, sory kawan-kawan.. maen-maen je ye.. haha.. ape-ape pown korang memang kawan sampai mati betul la.. haha.. oke la..sampai sini je ye.. pasnie aku membebel lagi eh.. babai..

sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment